| Rejestracja | Logowanie

O! Jak Tu Ładnie, Mikołajki

Górkło 6A, Mikołajki

O! Jak Tu Ładnie, Mikołajki - Opis

W Jak Tu Ładnie znajdziecie i naturę i czas, który się gdzieś zapodział…
Na tarasie przygotowaliśmy dla Was klimatyczne i wygodne meble ogrodowe,a także parasol. Są też leżaki i fotel bujany, żeby było Wam wygodnie i przytulnie, gdy będziecie wspólne spędzać czas na świeżym powietrzu odpoczywając, czytając, albo grając w karty lub gry planszowe. Z rozwagą wybieraliśmy książki, które są w każdym z domków, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
Dla miłośników sportu przygotowaliśmy wypożyczalnię kajaków i rowerów. Uwielbiamy podróżować po Mazurach spisaliśmy więc nasze ulubione trasy rowerowe i atrakcje, które kochają dzieci, a także warte odwiedzenia historyczne miejsca, jak m.in. Wilczy Szaniec.
Przy osadzie jest też boisko do siatkówki plażowej, i oczywiście piaszczysta plaża z pomostem. Blisko jeziora dzieci mają plac zabaw (ale nie martwcie się na zapas, wszystko jest bardzo bezpieczne). Bladym świtem Bartek czasem chodzi na ryby. Jeśli lubicie wędkowanie, to nad Jagodnym jest niewyobrażalnie pięknie, gdy słońce wychodzi zza widnokręgu. Wędki też pożyczamy :). Wieczorami możecie grillować na tarasie (oczywiście zdrowo, bo na grillu gazowym), albo usiąść nad brzegiem jeziora przy ognisku. Nie tylko wieczory są niezapomniane w naszej lawendowej saunie i balii jedyne o czym się wówczas myśli to: chwilo trwaj! Pasjami oglądamy filmy, nie mały na to wpływ ma nasza przyjaciółka Ewa ❤ Wszystkim, którzy mają taką samą fascynację udostępniamy nasze zaczarowane kino domowe.

Nasza Osada położona jest w samym sercu Mazur a Mazury są nieziemsko piękne! Myślę, że jezioro Jagodne powinno nazywać się Pogodne Jagodne. Nie ma, oczywiście jestem subiektywna, piękniejszych zachodów słońca niż nad naszym jeziorem. Kochamy jeździć po Mazurach, ciągle zachwycamy się ścieżką wijącą się przez las, porośniętym pomostem, kościołem pamiętającym jeszcze Krzyżaków, czy historycznie przerażającym miejscem, gdzie rezydował Hitler (Wilczy Szaniec). Regularnie robimy wyprawy kuchenne :). I nie tylko wtedy, gdy nie mamy ochoty na gotowanie. Często podróżujemy po okolicznych gospodach i restauracjach z ciekawości poznania regionalnych smaków. Kiedy córki były małe przemierzaliśmy Mazury wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu dziecięcych przygód, a jest ich na Mazurach całkiem sporo! Wszystko zebraliśmy dla Was w jedną całość, którą podzieliliśmy na trzy części: na wycieczki rowerowe, wycieczki samochodowe te bliższe i dalsze, oraz na uwielbiane przez nas jedzeniowe. Przyjemności na Mazurach!

O! Jak Tu Ładnie, Mikołajki - Podstawowe informacje

MasterCard
American Express
Parking:
Parking prywatny płatny dostępny na sąsiednich ulicach
Śniadania:

Bufetowe

Klimatyzacja
Klimatyzacja w pokoju
Pokoje rodzinne:
TAK
Akceptacja zwierzat:
Bezplatnie! Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.

Pokoje dla niepełnosprawnych:
1 pokój dla niepełnosprawnych
Posiadamy jeden domek przystosowany dla osób na wózku inwalidzkim
Internet w obiekcie:
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne
Internet w pokoju:
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne
Wyposażenie pokoi:

O! Jak Tu Ładnie, Mikołajki - Plaża

Plaża:
TAK

Jest nie dalej niż 100 metrów od OSADY, jest mała i kameralna, idealna dla letników. Boisko do gry w siatkówkę plażową, które sąsiaduje z plażą daje wiele przyjemności z widoku na mazurskie jezioro.

Ważne informacje

Opłaty za dodatkowe usługi nie zostaną automatycznie doliczane do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą być uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Zgłoś błąd lub nieprawidlowość

Staramy się aby wszelkie informacje na naszych stronach były dokładne i w rzetelny sposób opisywały prezentowany obiekt. Jeżeli znalazłeś na tej stronie błąd, niezgodność ze stanem faktycznym lub jakąkolwiek niepawidłowość w funkcjonowaniu strony prosimy o przesłanie informacji za pomocą formularza: Zgłaszanie błędu lub nieprawidlowości

OdkryjPolske.pl - Hotele i Noclegi - Polski Portal Rezerwacyjny.

OdkryjPolske.pl - Hotele i Noclegi - Polski Portal Rezerwacyjny - system rezerwacji i baza hoteli i obiektów noclegowych to prawdopodobnie pierwszy ogólnopolski narodowy portal rezerwacji hoteli online w Polsce. Portal działa nieprzerwanie od 2001 roku i powstał jako kontynuacja narodowych systemów rezerwacyjnych działających w Polsce już w XX wieku. Portal był wielokrotnie modernizowany. Obecnie oferuje możliwość prezentacji i rezerwacji hoteli i obiektów noclegowych, umożliwia wyszukiwanie ofert, kontakt bezpośredni za pomocą formularza rezerwacyjnego z obiektami noclegowymi oraz rezerwacje online w wybranych hotelach. W portalu dostępne są różnorodne oferty noclegów w hotelach, motelach, zamkach i pałacach, pensjonatach, w ośrodkach wypoczynkowych, domach wakacyjnych, willach, apartamentach, pokojach gościnnych w domkach i obiektach agroturystyki w całej Polsce. Zapraszamy do korzystania.

Operatorem ogólnopolskiego portalu rezerwacji hoteli i noclegów OdkryjPolske.pl jest biuro podróży Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o. działające od 1990 roku. Polish Travel Quo Vadis jest założycielem Warszawskiej Izby Turystyki, członkiem Polskiej Izby Turystyki oraz akredytowanym agentem IATA nr 63-2 1003 3.